Favorites

Cart
Your cart contains the following items:
Total 0,00 € Display Cart Checkout

Lavender Body Oil

calming and relaxing

Lavender Body Oil
NATRUE

This article will be available shortly

Receive a mail when this product is available again.

The fine fragrance of real essential lavender oil lets you forget a hectic day. Almond, sesame and jojoba oil envelop the skin with protective and regenerating, natural lipid components. The skin feels revitalised and silky smooth. Also ideal for relaxing massages and baths!

100 ml bottle

Ratings

display all reviews
from Cathrin Firchau at 09.05.2020
Sehr gut für Massagen am Abend benutzbar. Der Lavendelduft beruhigt und lässt einen gut einschlafen.
from Esa Böttcher at 02.12.2016
bei der bewertung keinen text zwingend verlangen! ich mache das ja freiwillig und um euch zu helfen - das sollte man nicht unnötig erschweren!Was hat Ihnen gefallen? Würden Sie diesen Artikel weiterempfehlen?
from Britta Ludwig at 26.02.2019
Schöner Duft - ich nehme es als Körperöl und auch als Handpflege im Winter und trage es auf die noch feuchte Haut auf! Toll auch nach einem Fussbad in der kalten Jahreszeit, um die Füße damit zu pflegen!
from Elke Roth at 19.09.2019
ich bin gespannt auf den Winter, aber schon jetzt fühlt man sich gut gepflegt. Das Öl zieht sehr schnell ein (ich habe sehr trockene Haut) und duftet nur ganz dezent.
from Armin Neuendorf at 14.08.2019
Ist nicht das erste Mal, TOP Qualität, angenehm, zieht gut ein, entspannt die Haut sehr gut. Ist nicht die letzte Bestellung dieses Produktes ;)
display all reviews

Specification and ingredients

Lavender Body Oil

Ingredients

Ingredients: almond oil*, sesame oil*, jojoba oil*, lavender oil*, blend of natural essential oils, geraniol**, linalool**

* certified organic
** as ingredients of natural essential oils

Durability

9 - 12 months

Lagerung

Store in a cool and dark place.